wtorek, 4 października 2022

Komunijna dla dziewczynki


 U rekodzielników często w pracach zacierają się pory roku, uroczystości, święta. Tematy prac przeplatają się że sobą i tak kartki wielkanocne powstają w okolicach Bożego Narodzenia i na odwrót. Tak bywa i już 🤷‍♀️

I tak właśnie u mnie powstała na zamówienie kartka komunijna dla dziewczynki ❤️

I co najważniejsze😁  to z ogromną przyjemnością zrobiłam przerywnik wśród licznych prac ślubnych 😁

Papiery - CraftPassion.pl

Wykrojniki - Craft&You Design

To kolejna z karteczek w których wykorzystuje resztki, ścinki lub pojedyncze arkusze papieru, które mi zostały i nie bardzo wiem co z nimi zrobić. 

Kwiaty - Małgorzata Rajtor








Pozdrawiam i życzę udanego popołudnia. 

2 komentarze:

  1. Aga jak zawsze świetna kartka. Mówisz że to są ścinki, u mnie by to były całe papiery, mój ścinek jest malutki. Fajnie Ci wyszły te kwiatuszki, choć przyzwyczaiłam się u Ciebie do qulingowych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty