piątek, 14 października 2022

Nowy przydaś i nowa kartka


Dzień dobry, dzień dobry 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️a raczej dobry wieczór ❤️

Kupiłam sobie nową foremkę przecudną rameczką o od razu wypróbowałam na kartce jubileuszowej robionej dla Pani Wioletty. Kartka wiecie 🤷‍♀️ jednym się spodoba a innym nie, ale ramka miodzio i będę ja bronić rękami i nogami.

P. S.  Istnieje prawdopodobieństwo że będzie w co drugiej kartce 🤣😂 w której mam oczywiście wolna rękę jeśli chodzi o motyw 😁








Ściskam weekendowo

4 komentarze:

  1. miodzio, masz rację, ale nie tylko ramka ale cała kartka jest MIODZIO i zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rameczka śliczna i kartka przecudna !!! Zachwycona jestem !!! Cudeńko !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna ta ramka i pięknie się prezentuje na kartce.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty