środa, 26 października 2022

Zimowa w czerwieni


Witam wszystkich kreatywnie ❤️

Jakoś tak nie mam natchnie ia na jesienne prace za to zimowe........ ❤️o tak, zimowe kocham 🥰❤️

Tutaj zestaw z materiałowymi poisencjami i dziadkiem do orzechów którego kiedyś pokazywałam.  Żałuję, że na zdjęciach nie widać jak "puchata" i warstwowa jest ta karteczka.

To moja inspiracja dla Craft&You Design  a tutaj znajdziecie listę użytych produktów https://craftandyoudesign.blogspot.com/2022/10/kartka-z-dziadkiem-do-orzechow-card_18.html?

Baza kraftowa od GoatBox

A kwiatuchy zrobiłam sama 😁😬😁













Miłej środy życzę 

3 komentarze:

  1. Bardzo klimatyczna kartka, jestem zachwycona.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolejna twoja inspiracja. Wkładasz w każdą mnóstwo pracy i poświęcasz im ogrom pracy. Podziwiam , bo ja chyba bym tak nie potrafiła u mnie wszystko się ze sobą gryzie. Kwiaty zrobiłas super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty