czwartek, 6 października 2022

Resztkowy podarciuch


Jak ktoś do mnie zagląda to wie, że postanowiłam wykorzystywać reszteczki, które mi zostały i pojedyncze arkusze papieru, które często dodawane są przy zakupach jako gratisy. 

Dziś taka resztkowa kartka.

Robiłam kiedyś album ślubny dla siostrzenicy w dość nietypowym kolorze. Zostało mi sporo ścinków papieru zero pomysłu na nie. Teraz po prawie 3 latach wygrzebałam i zrobiłam 2 karteczki. Dziś jedna z nich. Z rozdarciem i z powoskowaną różnymi kolorami wosków tekturką.



Ponieważ moja tekturka jest mocno powoskowana zgłąszam ją na wyzwanie trwające na blogu Miszmasz Papierowy a temat to: Tekturka po przejściach.



Pozdrawiam cieplutko. 

8 komentarzy:

  1. Aguś dla mnie Twoje kartki są zawsze dla mnie inspiracją i nieustannie się nimi zachwycam :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten niebieski akcent kolorystyczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna! Ta kompozycja kwiatowa z tekturką to mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykła kartka bo piękna i "ekologiczna" nic nie powinno się marnować. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ukwiecona praca:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialana! dzieki za udzial w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka, ciekawa kompozycja z przedarciem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, bardzo elegancko się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty