niedziela, 1 stycznia 2023

Urodziny mężczyzny

 

Pierwsza praca opublikowana w 2023 roku będzie męska 😳🤨😬😃

Sięgnęłam tutaj do papierów które są moim Numerem 1 w męskich pracach a mianowicie kolekcja Something.Else od Scrapandme.

Nie ma tu żadnych ”udziwnień”, postarałam się tylko aby kartka miała sporo warstw. 

Nawet udało mi się nie dodawać kwiatka, a to u mnie rzadkość 🤣😂🤣😂

Baza kartki i pudełka jest ze sklepu Rapakivi












Życzę Wam aby ten Nowy Rok przyniósł tylko dobre dni. Niech zdrowie dopisuje a szczęście towarzyszy Wam w każdej godzinie.

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja pierwsza kartka w 2023 roku. No szkoda, że bez kwiatka ale i tak śliczna😉 Miłego pierwszego w rym roku tygodnia życzę😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kompozycja, Aguś, kartka rewelacyjna.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na męską kartkę jest super. Faktycznie te papiery bardzo do niej pasują, ale te warstwy też są super !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty