czwartek, 12 stycznia 2023

Na bogato


Lubicie kartki ”na bogato”, albo „naćkane"😂😁 kto jak woli????? 

Ja lubię bardzo. 

Lubię jak maja dużo warstw, jak tylko na żywo widać wystające elementy spod spodu, które niby mało istotne, ale to one nadają pracy charakter. 

Dziś jako inspirację dla Miszmasz Papierowy sklep przygotowałam właśnie taką warstwową kartkę. Użyłam oczywiście Miszmaszowych przepięknych tekturek, papiery od Scrapandme a piękne kwiaty od Handmade by Anna Wysocka










Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie trwające na blogu ScrapAndMe a tematem jest: Praca Dowolna


Pozdrawiam
Agnieszka

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię kartki na bogato, Aguś. Ta jest cudowna. Zawsze podziwiam jak idealnie układasz wszystkie elementy na kartce, tak, że każdy ma swoje miejsce i współgra z innymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze u Ciebie jest cudnie. Niestety choć takie warstwowe kartki bardzo mi się podobają , to sama nie potrafię takiej zrobić. No cóż może jak bym tylko kartki robiła to z czasem i u mnie by się warstwy pojawiły, ale doszłam do wniosku, że jednak kartki to nie moja bajka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna, delikatna kartka i cudne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty