niedziela, 22 stycznia 2023

Ślubne delikatności

 

Dziś przychodzę z zestawem na ślub. Wyszedł mi (a przynajmniej kartka) bardzo delikatnie. Dużo niby wszystkiego a jednak fajnie. Ło mamo ja nigdy nie chwalę swoich prac a dziś sobie pochlebiłam 🤣😁😬😬😬

A teraz dobra informacja dla „zaglądaczy” scrapujących. Ta kartka to moja inspiracja do wyzwania które dziś ruszyło na blogu Miszmasz Papierowy sklep a tutaj odnośnik do bloga https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2023/01/wyzwanie-88-uroczystosc.html

Temat miły i przyjemny ……. UROCZYSTOŚĆ 


Użyłam bazy od Rzeczy z Papieru

Papiery od Alchemy of Art

A kwiaty to dzieło łapek Handmade by Anna Wysocka

No i cudowne tekturki od Miszmasz Papierowy ❤️❤️










Miłego niedzielnego popołudnia życzę.


4 komentarze:

  1. Piękne będą przechowywać to jak cenny skarb. Super pamiątka z ważnego wydarzenia w życiu. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo że jak Twoje kartki to musi być cudnie. Świetna jest ta ślubna karteczka a w pudełeczku niezwykle elegancka. Świetne te bukieciki, zresztą cała kartka jest super !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńko. Te kwiaty są niesamowite, a motyw obrączek dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle u Ciebie pięknie i elegancko. Nie można oderwać wzroku od tej karteczki. Dokładnie obejrzałam każdy szczególik i jestem zachwycona. Brawo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty