sobota, 14 stycznia 2023

Z hdf-kowym oknem

 

Jako że całkiem niedawno był Nowy Rok a większoś ma jakieś postanowienia noworoczne. Większe, mniejsze, dziwne, ważne....... i ja mam swoje😁

Moje jest takie samo jak rok temu, dwa lata temu, trzy..........

NADROBIĘ ZALEGŁE WARSZTATY ☺️

W zeszłym roku udało mi się nadrobić jeden. No dobra drugi zaczęłam ale nie wiem kiedy skończę. 

Dziś jest 14 stycznia i już mam nadrobiony jeden - WIOSENNE KWIATY prowadzone przez InspirowaneUczuciami Ewa Argalska.

Dziś przychodzę z powarsztatową karteczką z użyciem tych kwiatów🌺🌸🌼🌻🌷 (bedzie jeszcze jedna, ale muszę jej jeszcze zrobić zdjęcia)

Użyte papiery to kolekcja Lemoncraft a hdfkowe okno i tekturkowe listki są od Kreatywna Pracownia Love Handmade








Miłego weekendu kochani

5 komentarzy:

  1. Świetna kolejna Twoja kartka. Przyznaję bez bicia że nigdy nie robię planów na Nowy Rok, bo różnie to bywa z ich realizacją, tym bardziej że kartki to u mnie raczej produkt uboczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta kartka. No tak to jest z tymi noworocznym postanowieniami 😉 Serdecznie pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo, to mało powiedziane , śliczności

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie z tymi okiennicami wyglada :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty