poniedziałek, 10 lipca 2023

Męski exploding box

 

Zanim napiszę na temat dzisiejszej pracy wrócę do wczorajszego wpisu. 

Ania zadała pytanie „Jak długo schodzi mi tworzenie jednej kartki?  Chciałabym najpierw na nie odpowiedzieć. 

Jeśli mam gotowe kwiaty i wycięte grafiki to ok pół godziny do 40 minut. Jeśli muszę sobie wyciąć grafiki to ok godzinkę do półtorej. Nie spieszę się z wycinaniem bo lubię jak dodatki są estetycznie wycięte. Mówcie co chcecie, ale paskudnie wycięte grafiki popsują nawet najpiękniejszą kartkę. 


A teraz do brzegu 😂

Kocham robić męskie prace choć zanim do nich siądę zawsze mam obawy. 

Dziś exploding box dla mężczyzny z najnowszej kolekcji „World of Man” i z nowymi wykrojnikami od Craft&You Design [współpraca reklamowa] wszystkie użyte produkty znajdziecie we wpisie na blogu. 










Pozdrawiam w nowym tygodniu

5 komentarzy:

  1. Twoje męskie prace, Aguś, są jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Przyznam, że proces twórczy u Ciebie ekspresowy 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace choć dla mężczyzn trudno się tworzy , choć jak widzę nie masz z tym problemów. Dzięki ze odpowiedź na moje pytanie, trudno mi się odnieść do niego bo nie tylko robię kartki. Ale tak po prawdzie to robię je tylko dla siebie, bo wyżyć się z tego nie da. Ciebie denerwują byle jak wycięte grafiki a mnie denerwuję jak ktoś pokazuje wymięty haft, jeszcze z odciśniętym śladem po tamborku :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten box , bardzo. Ten torcik to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super box Aguś. Męskie prace to niełatwy temat. Moje wycinaki niejedną osobę mogą razić, ale ze względu na stan zdrowia nie jestem w stanie zrobić ich idealnie. Pozdrawiam serdecznie z upalnej Wielkopolski.

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa w fiolecie

  W przerwie między pamiątkami komunijnymi zrobiłam kartkę urodzinową 🥳🎁🎂

Popularne posty