wtorek, 11 lipca 2023

Troszkę słowa pisanego

 

Witam!

Dziś będzie nudno, dziś będzie tylko słowo pisane a mianowicie wspomnę o cyklu wpisów na Facebooku które od jakiegoś czasu prowadzę z większym lub mniejszym skutkiem. Znajdziecie je wpisując-
 #pogadankiscrapowe 

Pomysł zakiełkował jak zaczęłam dostawać sporo wiadomości z pytaniem „ co to?” „ "gdzie to kupiłaś?” „a to pomarańczowe co wystaje spod kwiatka to jak się nazywa?".......

Nie przeszkadza mi pomaganie innym i chętnie to robię, ale jak mówię "zerknij do wpisu z 5 kwietnia bo tam to znajdziesz" a dostaje odpowiedź: " Jak będziesz miała czas to mi znajdź i podeślij" to już działa denerwująco. 
Tak więc do brzegu.
Co wtorek we wpisach -pogadanki scrapowe z hasztagiem opisuję przydaś używany w scrapbookingu.
Koleżanki scrapujące zaglądające do mnie na stronę dzielą się swoimi spostrzeżeniami i w taki o to sposób można się dowiedzieć o jakiejś rzeczy, medium, narzędziu.... poznać opinie albo samemu tą opinię napisać.

Więc wszystkie osoby scrapbookingujące i nie scrapujące zapraszam we wtorki na pogadanki, na wyrażenie swojej opinii a jeśli ta wiedza Wam się przyda to też o tym napiszcie. To daje kopa do dalszego pisania.
ufffffff

Pozdrawiam wszystkich kto dobrnął do końca <3

3 komentarze:

  1. No cóż to jak grochem o ścianę, wiem bo też tak nie raz mam. Lubię się dzielić swoją wiedzą ale jak widzę niektóre wpisy na FB to ręce opadają. Najlepiej jak jest podane na tacy i nie trzeba nigdzie szukać, a mało jest rzeczy albo wcale o których by nie wiedział wujek google, wystarczy trochę poszukać , ale wielu się nie chce!! .
    Wobec tego że kartki takie jak Ty robisz nie są w moim stylu to mnie w tej dyskusji nie znajdziesz !!
    Pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zdążyłam się znudzić bo za krótko napisałaś ;) polecam wszystkim zainteresowanym Twoje wpisy na fb bo pod nimi też jest wiele ciekawych opinii innych skraperek. Właśnie planuję troszkę poodpowiadać , bo niektóre posty tylko przeczytałam, a wypadało by chyba coś nieco ze swoich doświadczeń dopisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za info Aguś. Rzadko bywam na Fb, ale kiedyś przy okazji sprawdzę, może znajdę coś dla siebie. Na Fb i na blogach często tak bywa, że ludzie nie czytają a komentują zdjęcia. Część chciałaby mieć wszystko gotowe podane na tacy.
    Wracając do naszej dyskusji o wycinaniu - część mam od życzliwych dziewczyn (w tym m.in. scrapki, bo nie mam maszynki) lub kupuję gotowe. Moje ręce nie do końca są sprawne, więc nie może być idealnie. udanego nowego tygodnia Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa w fiolecie

  W przerwie między pamiątkami komunijnymi zrobiłam kartkę urodzinową 🥳🎁🎂

Popularne posty