czwartek, 13 lipca 2023

Różowy exploding box

 

Witajcie!

Pozwolę sobie jeszcze słów kilka dodać odnoście ostatniego wpisu. 

Jeśli chodzi o cykl postów na fb o którym pisałam poniżej to ja nigdy nie zamierzałam namawiać nikogo do robienia kartek w moim stylu ani pokazywać jak je robię. One maja zupełnie inny cel. 

 Wpisy #pogadankiscrapowe to cykl wtorkowych postów o przydasiach używanych w scrapbookingu. O bazach, maszynkach,  wykrojnikach, gnieciuchach, koronkach, radełku ………
Dzielimy się wiedzą nabytą przez lata używania, niejscem gdzie kupić, jakie ceny........ 

Oczywiście zapraszam do dzielenia się opinia i doświadczeniem ale nikogo nie zmuszam.

 

Ale już do brzegu.

Ajajajaj jak ja lubię exploding boxy (tak, tak wiem że się powtarzam  no ale co począć jak lubię ❤️)

Tak wiec prezentuje jego wysokość box na chrzest dla dziewczynki ❤️❤️👼👼👼 który zamówiła u mnie matka chrzestna.










Moj box posyłam na wyzwanie trwające na blogu ScrapAndMe a temat to:


Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Jak zawsze cudo nie do podrobienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest, co prawda za różem nie przepadam, ale jak dla dziewczynki to inny kolor nie może być. Świetny jest ten wózeczek z tekturki na środeczku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, ja uwielbiam Twój styl i Twoje boxiki.
    Na FB mnie nie ma, ale chętnie poczytam Twoje scrapowe porady.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko . Właśnie takie lubię :-).

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa w fiolecie

  W przerwie między pamiątkami komunijnymi zrobiłam kartkę urodzinową 🥳🎁🎂

Popularne posty