wtorek, 10 października 2023

Dużo ale nie naćkane 😁

 

💍💐 Cześć, kochani! ❤️Chcę Wam pokazać moją ślubną kartkę, którą przygotowałam z miłością i pełnym zaangażowaniem bo jest przeznaczona dla kogoś bardzo mi bliskiego. To wyjątkowy projekt, w którym ręcznie zrobione róże (robione przez Beata Frankowska ❤️) obraczki i serca tworzą magię tego wyjątkowego momentu - ślubu. 💌💒 

Miało  być elegancko, dość bogato ale bez przesady 😬😁Czy Wy też uważacie, że ręcznie robione prezenty mają swój niepowtarzalny urok? 💖✨







Ściskam

5 komentarzy:

  1. Świetny Agnieszka, such a gorgeous wedding card. So very prettily done, just love it! 🥰
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna a te ręcznie robione mają podwójną wartość bo są robione nie rękami a sercem !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, udało Ci się sprostać wymogom. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka Aguś, oby druga osoba umiała docenić Twój gest. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancko i ze smakiem. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa w fiolecie

  W przerwie między pamiątkami komunijnymi zrobiłam kartkę urodzinową 🥳🎁🎂

Popularne posty