niedziela, 8 października 2023

Surowo i z klasą

 

Zaczynamy nowy tydzień 😁❤️ trochę surowo trochę elegancko. 

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją najnowszą pracą - kartką okolicznościową w kolorze białym i kraft z dodatkiem materiałowych kwiatów (powojnik- taki był zamysł, kiedy je robiłam, ale chyba nawet podobne 😬🫣🤨🤔) zrobionych przeze mnie. To eleganckie połączenie, które nie zawsze przypadnie do gustu każdemu, ale dla mnie ma swoje wyjątkowe uroki. Ja po prostu kocham takie kolory. 

Jest to moja inspiracja dla Craft&You Design [współpraca reklamowa]

Czy Wy też preferujecie takie połączenie kolorystyczne 🌼💖












Pozdrawiam Was juz coraz bardziej jesiennie.


3 komentarze:

  1. Świetny Ania, just love this color combination! It looks very stylish, love it! 🥰
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko używam takich kolorów, ale kompozycja w Twoim wykonaniu Aguś wygląda przepięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak mi słów zachwytu...
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza Komunia Święta

  Tworzą się kolejne pamiątki komunijne. 🙏⛪️✝️

Popularne posty