poniedziałek, 23 października 2023

Jesiennie i swojsko

 

❤️Dziś dzielę się moją inspiracją dla ScrapBoys.

Stworzyłem dwie jesienne kartki z wykorzystaniem papierów z kolekcji Old Farm. Każda z nich ozdobiona jest ręcznie wykonanymi kwiatami, mnóstwem precyzyjnie wycinanych elementów, które nadają im niepowtarzalny urok, są tam też tekturki i mech karli. Jest to dla mnie prawdziwa przyjemność tworzyć takie unikatowe prace! 🍂🌼 

To pierwszy rok w którym odważyłam się na jesienne projekty 🫣🫣








Pozdrawiam w nowym tygodniu.

4 komentarze:

  1. Piękne kartki, ale taka precyzja chyba nie dla mnie . Tym bardziej że nie lubię i nie umiem wycinać. Super te kwiatki jestem pod mega wrażeniem !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne! Taką jesień to lubię.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplecik w jesiennych kolorach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza Komunia Święta

  Tworzą się kolejne pamiątki komunijne. 🙏⛪️✝️

Popularne posty