poniedziałek, 9 października 2023

Złota Polska Jesień

 

🍂🍁 Cześć! 

Dzisiaj pragnę podzielić się z Wami moją najnowszą  kartką z papierów o jesiennych, cudownych kolorach. Są to odcienie, które przypominają mi o złotych liściach, szumiejących wiatrach i aromacie pieczonych jabłek. 

Ale co tutaj jest najważniejsze to tekturki ❤️❤️❤️❤️❤️

Czekałam na te dynie i listki (są jeszcze cudowne grzybki) aby móc zabrać się do jesiennych kartek. Tekturki, które tu użyłam, potuszowałam aby stanowiły spójną całość z resztą. 

Tworzenie tego typu kartek to dla mnie sposób na uchwycenie magii jesieni w prostych rękodzielniczych projektach. 💌🍁 Czy macie swoje ulubione kolory jesieni? 


Ta kartka to moja inspiracja do wyzwania na blogu Miszmasz Papierowy sklep a temat to: Tekturka po przejściach ❤️











Zostało jeszcze kilka dni na zgłaszanie prac do wyzwania więc zapraszam serdecznie. 

5 komentarzy:

  1. Wow Ania, pięknie! You made a gorgeous autumn card, I love the autumn colors as well. The beautiful orange, red and brown I do like very much. They have such a warm appearance, pretty!
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, kartka po prostu cudna. Jeśli chodzi o kolory jesieni, to lubię ciepłe brązy i beże.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i bardzo radosna karteczka, w sam raz na poprawę nastroju w te szare dni. Pozdrawiam Aguś serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jesienna kartka. Te dynie są rewelacyjne i świetnie potuszowane, pasują tu idealnie do jesiennych kartek. Do tego mój ulubiony format DL . Czegóż jeszcze chcieć ???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza Komunia Święta

  Tworzą się kolejne pamiątki komunijne. 🙏⛪️✝️

Popularne posty