sobota, 23 czerwca 2018

2. Słonecznie

Na dworze mokro i mgliście, ale to dobrze. Moje warzywa pewnie się cieszą, a i ja też, bo nie muszę ich podlewać. Za to zrobiłam kartkę w słonecznym kolorze.
Największą trudnośćw kartkach zawsze sprawia mi dobranie odpowiednich liści. Oczywiście teraz też nie mogło być inaczej.
Trochę pokombinowałam. Są quillingowe listki, papierowe zawijaski i oczywiście liście wycięte wykrojnikiem. 
A o ten właśnie kwiat poprosił mnie znajomy, dla którego robiłam kartkę. Musze przyznać, że trochę cięcia było, ale z efektu jestem zadowolona. Wygląda jak pełny aster.
Pomino, że mój blog istnieje od wczoraj i to mój drugi wpis to odważę się dodać moją kartkę na wyzwanie L - jak listek na blogu  https://kartkoweabc.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-l-jak-listek.html 


16 komentarzy:

  1. No siostra coraz lepiej ,zadziwiasz mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jak zwykle wyszła cudnie:) Własnie zaczęłam urlop i każde słoneczko mnie cieszy - nawet to papierowe. Kwiatek rewelka i bardzo jestem ciekawa jak go zrobiłaś. Cała "zielenina" idealnie do siebie pasuje, więc jest duża szansa na listkową wygraną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatka sobie po prostu wyciachałam nożyczkami. Bardzo ci dziękuję 😘

      Usuń
  3. Cuuuudne 😍 kocham quilingowe kwiatki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna, radosna kartka! Czuć lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca, dziękuję za udział w zabawie na blogu Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka na pewno bardzo czasochłonna, wyszła wspaniale i słonecznie :) Dziękuję za wzięcie udziału na blogu KartkoweABC

    OdpowiedzUsuń
  7. cos jakby asterek... super!

    chyba przyjdę do ciebie na kursy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, choć jeszcze sporo nie umiem, ale tym co umiem mogę sie podzielić.

      Usuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty