poniedziałek, 25 czerwca 2018

5. Wyzwanie "W męskich klimatach"

Miałam zrobić kartkę na 7 urodziny chłopca. A że to taki typowy mały mężczyzna, to o żadnych kwiatowych dodatkach nie mogło być mowy. Tak oto powstała kartka z piłkarzem.
Piłkarz bardzo na czasie, z racji trwającego mundialu.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie " W męskich klimatach" na blogu 123 scrapuj ty  http://123scrapujty.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-115-w-meskich-klimatach.html (nie napisane w jakim wieku ma być mężczyzna :P )
oczywiście kartka wykonana quillingiem. Nie mogło być inaczej. 











9 komentarzy:

  1. Nie wiem, co mam napisać, bo z wrażenia odebrło mi mowę. Piłkarz to mistrzostwo świata, a młody jubilat padnie ze szczęścia na jego widok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby było tak jak piszesz. Bardzo dziękuję ci za te słowa 😘😘

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No niestety, na blogu to tak nie działa. Nawet nazwisko mi się nie pokazuje a co tu mówić o kontakcie. Moze dla ulaułatwie podam mój email: apiwko11@wp.pl Jeśli Pani/Pan cos chce, prosze pisać.

      Usuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty