poniedziałek, 25 czerwca 2018

4. Dlaczego "Wstążką i papierem"?

Jakieś 3 lata temu z hakiem, zobaczylam w gazecie cudne bombki. Nic wiecej. Zero tekstu. Ja się po prostu w nich zakochałam. Zaczęłam grzebać w internecie wpisując "bombki z papieru" i tego typu hasła. I nic nie znalazłam, co by je przypominało. Za to wpadły mi w oko ozdoby ze wstążki. I to było pierwsze rękodzieło od czasu wyszywania serwetek, które robiłam wcześniej.
Zaczęły powstawać wstążkowe bombki, jednocześnie dalej szukałam tych papierowych. Oczywiście o facebooku wtedy nawet nie chciałam szłyszeć. Wydawało mi się, że takie portale to strata czasu. Po kilku a nawet chyba kilkunastu dniach znalazłam moje bombki i poznałam nazwę metody, którą zostały wykonane. QUILLING ❤️
Tak oto w moim życiu zagościły paski. Niestety bylo juz po świętach Bożego Narodzenia. Ale przecież zaraz są drugie święta. Zabralam sie za robienie jajec. Papierowe i wstążkowe na zmianę. Świeta szybko minęły a mnie żal było odkładać moje wstążki i papierki. Pomyslałam że może by tak kwiaty z  papierowych pasków....... Zbiegło sie to z założeniem konta na FB i odkryciu grup rękodzielniczych. Kartki quillingowe pokochałam. Założłam stronę na FB o nazwie "Wstążką i papierem" od dwóch pierwszych rzeczy z jakich zaczęłam tworzyć. Na początku chciałam dać nazwę "Takie moje" ale była już zajęta. Nie myślałam wtedy o nazwie "handmade" czy "art". Teraz blog. Przyzwyczaiłam się do mojej "Wstążką i  papierem" i chyba już nie chcę jej zmieniać, więc blog ma tą samą nazwę. Nie wiem czy on się sprawdzi. Czy się spodoba. Ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.

2 komentarze:

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty