niedziela, 24 czerwca 2018

3. Pierwsze kroki w dorosłość

Pamiętacie swoje 18 urodziny? Ja tak, choć były one dość dawno temu. Spodziwałam się "czegoś" sama nawet nie wiem czego, ale liczyłam, że zagrzmi, huknie i będę dorosła. A tu wstaję rano i nic. Żadnej zmiany. Teraz już wiem, że pełnoletność to nie to samo co być dorosłym. Moim dzieciom też to powtarzam. A tera kilka słów o kartce.
Miałam przyjemność robić kartkeczkę na takie właśnie urodzinki.
Oczywiście quillingowe kwiaty.Ten wzór kwiatka jakoś tak bardzo mi się spodobał. Bardzo łatwy i przyjemny w robieniu. Nie wiem co mnie natchnęło, ale liście wyciełam z papieru w kropki. Żyby nie były osamotnione w tych kropkach, dodałam kropkowaną wstążkę. Dig od Created by Agnes B. Nie wiem jeszcze jak oznacza się na blogu, ale dodałam w pasku bocznym logo do bloga Agnes. Oby to na razie wystarczyło, zanim rozgryzę coi jak. Niestety moja wiedza na temat blogów jest znikoma (czytaj zerowa).

8 komentarzy:

  1. Kartka śliczna, kwiatuszki i listki w kropki, przepięknie się prezentują 😍 Ja również jeszcze pamietam swoją 18-stkę😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję. 18 urodziny jednak zapadają w pamięć. Pierwsze takie dorosłe urodziny.

      Usuń
  2. Bardzo radosne kolorki na wyjątkowy dzień:)Kompozycja jak zwykle wyszła rewelacyjnie:) a każdy jej element prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo radosne kolorki na wyjątkowy dzień:)Kompozycja jak zwykle wyszła rewelacyjnie:) a każdy jej element prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty