środa, 27 czerwca 2018

6. W pastelowych kolorach

Z tego pudełeczka jestem dumna. Delikatne, pastelowe, miłe dla oka. Gdybym jeszcze umiała zdjęcia fajne robić ........ No nic, jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
Tak oto przedstawiam pudełko z kartką na ślub.
Kocham robić ten rodzaj kwiatów. Nie potrafię tego racjonalnie wytłumaczyć, ale bardzo fajnie mi się je robi.Co do liści to robiłam je pierwszy raz. Ale chyba pasują do całej kompozycji?
Postanowiłam zbierać serduszka i kółeczka wycięte tym wykroinikiem. Nigdy nie wiadomo kiedy będą potrzebne. I były. Idealnie mi się nadały na wieczko pudełeczka.

Pudełeczko ślubnezdłaszam na wyzwanie "L- jak listek" na blogu Kartkowe ABC https://kartkoweabc.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-l-jak-listek.html


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję Irenko. (Widzę teraz że to Ty 😘)

      Usuń
  2. Masz prawo być dumna, bo jest cudne (jak każda Twoja praca):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to kochana potrafisz zachęcić do dalszej pracy 😘 dziękuję. 💖💖💖💖💖

      Usuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty