niedziela, 14 czerwca 2020

Dla babci Krysi


Witajcie.
Dziś u mnie kartka w fioletach. Zostałam poproszona o zrobienie kartki z dużą ilością kwiatów i w kolorze fioletowym lub pomarańczowym.
Piomarańczowego się boję.  Trudny to kolor.
A że czas naglił wybrałam fioletowy.
Z pomarańczowym też się zmierzę, choćby po to, żeby sprawdzić czy dam radę, ale na razie musi wystarczyć fioletowy.

Foamiranowe kwiatuchy zrobiłam sama.






Użyte produkty:

Moją kartkę zgłąszam na urodzinowe wyzwanie na blogu Szuflada o temacie Zainspiruj nas. 

Miłej niedzieli kochani.



6 komentarzy:

  1. Cudne te kwiatuchy. No i cała kartka też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne te kwiaty 💜 i cała reszta też 🤩

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga fakt , pomarańczowy to chyba trudny kolor ale i tak wierzę żebyś sobie poradziła. A ta w fioletach cudna, Twoje kwiaty z foamiranu równie piękne jaki i te quillingowe. Brawo Ty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, tym bardziej, że w moich ulubionych fioletach.
    Pomarańcz na kartce to faktycznie wyzwanie, ale myślę, że dałabyś radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka, przepięknie ukwiecona, takie kartki uwielbiam najbardziej. Pozdrawiam niedzielnie i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za życzenia! Cieszę się, że zechciałaś zgłosić swoją pracę do naszego urodzinowego wyzwania :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty