środa, 10 czerwca 2020

Dziękuję


Hej, hej.

Nie wiem jak u Was, ale u mnie w końcu robi się ciepło. 
Powoli zaczynamy chodzić bez kurtek, nawet co odważniejsi wychodzą w koszulkach.
Na dworze pięknie, kwiaty w pełnym rozkwicie, pierwsze warzywa w ogródku.....
Cudownie.

Karteczka, którą dziś pokażę powstała na podziękowanie.
Bardzo delikatna, stonowana i z moimi ukochanymi quillingowymi kwiatami.








Użyte produkty:
- Papiery LemonCraft  kolekcja Dom Róż

Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie:
Na blogu Szuflada a temat to : Czas na kawę. Moja kartka to takie Cappucino, ale to również jest kawa.


Jak również na 10 urodziny tego bloga. Tematem jest: Zainspiruj nas!
No przecież nie mogę wykonać nic innego jak to co kocham i co mi sprawia największą frajdę, czyli moje quillingowe kwiaty.


Moja kartka wędruje także ma blog Miszmasz Papierowy, a temat wyzwania to: Rozkwitaj.

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe słowa jakie zostawiacie <3





10 komentarzy:

  1. Ślicznie ! I jak fajnie zrobiłaś motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca, przepiękna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna pastelowa kartka. I ta koronka!
    U mnie jeden dzień było ciepła, a teraz znowu chłód.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności, ale te kwiatuszki to prawdziwy kosmos, podziwiam Cię ogromnie! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych zabaw znalazłaś ale to dobrze, mam nadzieją że jak nie na Wszystkich to gdzieś osiągniesz sukces. Piękna jest taka pastelowa i bardzo elegancka. Kwiaty quillingowe wiadomo to mistrzostwo, ale nie wiedziałam , że tak fajnie może wyglądać na kartce zwykła koronka. Brawo, świetna inspiracja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam misternie wykonane kwiatki! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest prześliczna, a kwiaty wymiatają ! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za życzenia! Cieszę się, że zechciałaś zgłosić swoją pracę do naszego urodzinowego wyzwania :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty