czwartek, 25 czerwca 2020

Komunijnie inaczej


Kartka komunijna zrobiona biegusiem.
W tytule jest "inaczej", ale to inaczej tyczy się tylko mnie.
Takie formy albo i inne o wiele dziwniejsze to norma u innych scraperek, ale ja jestem pod względem fotmy tradycyjna. 
No dobra, powiem prawdę. Nie umiem robić i ozdabiać tych wszystkich składaczków. Uffff wydało się.
Taka jak dziś to i tak u mnie szczyt.
Choć musze przyznać że podoba mi się efekt.
Chyba jeszcze spróbuję.







Kartkę zgłąszam na wyzwanie na blogu ego egoCraft 
Tematem są Dziecięce uroczystośći.


Miłego popołudnia i do następnego wpisu.



3 komentarze:

  1. Wspaniała! Myślę, że z każdym składaczkiem świetnie byś sobie poradziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga nie bądź taka skromna. Lubię taka formę kartki. Dal mnie to nie składak a kartka inaczej otwierana . Wyszło rewelacyjnie Brawo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

  Kartki/pamiatki komunijne zawsze warto robić. Takie rękodzielnicze wytwory są inne niż te sklepowe. Są wyjątkowe, jedyne i niepowtrzalne, ...

Popularne posty