poniedziałek, 29 czerwca 2020

Komunijna chłopięca

 Cześć.
Z założenia miała to być pamiątka chłopięca.
Kwiaty dodałam a jakże, bo jak tu komunijnie bez kwiecia.
Ale za to kolory już starałam się dobrać badziej męskie.
Wyszło mi coś takiego.
Kartka ta i ta, którą opublikowałam jakiś czas temu [TUTAJ]
powstały bardzo szybko. Niestety sytuacja tego wymagała.






Użyte produkty:

Moją kartkę zgłąszam na wyzwanie trwające na blogy ScrapAndMe a tematem jest Bingo.


Moja linia to: 
ZIELONY - PEREŁKI - TEKTURKA

Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za zaglądnięcia <3

3 komentarze:

  1. Aguś przepiękna kartka 😍
    Pozdrawiam ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna piękna praca. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać. Jest na co popatrzeć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna katrka i piękna pamiątka.:)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty