piątek, 26 czerwca 2020

Niebiesko mi......


Dzisiaj Karteczka przygotowana specjalnie dla  bloga Sklepu Ewa.
Minęło pół roku jak dla nich inspiruję.
To był bardzo intensywny i piękny czas. Sporo się przez ten okres nauczyłam, sporo się wydarzyło.
Moja współpraca z Ewą i Andrzejem przedłuża się o kolejne pół roku 💗💗
Cieszę się bardzo. Mam nadzieję że nie zawiodę.

Kartkę przygotowałąm z materiałów dostępnych w sklepie, dokłądną listę znajdziecie na ich blogu Sklepu Ewa. 
















- tekturki Scrapiniec

Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie L jak Lampa/Latarnia  na blogu Kartkowe ABC 



Dziękuję wszystkim zaglądającym za miłe słowa i za to że jesteście.

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC 😃

      Usuń
  2. Piękne qullingowa kompozycja!!! Cudna kartka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie niebieskości, ale te kwiaty to jest bajka. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napatrzeć się nie mogę na Twoje karteczki. Są jak małe wielkie dzieła. Tyle w nich serca i troskliwości o najmniejszy detal. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty