niedziela, 29 listopada 2020

Coraz bliżej święta

Cześć!

 Dziś przychodzę z karteczką, która bardzo przyjemnie mi się robiło.

Wykorzystałam do jej zrobienia papiery do samodzielnego wydruku od Ni mniej ni więcej digital papers  Dig -stempel również pochodzi z tej samej kolekcji czyli Snowy Winter. Nie jestem fanką takich drukowanych papierów, ale jak tak dalej pójdzie to zmienię zdanie.

Bazę Dl w ślicznym niebieskim kolorze wykorzystałam od Rapakivi 

A tak wygląda moja karteczka:








Moją karteczkę zgłaszam na wyzwanie trwające na blogy Towarzystwo Dobrej Zabawy   a temat to Świąteczne Życzenia.


Pozdrawiam cieplutko.

6 komentarzy:

  1. Aga cudna jest, bardzo lubię takie mroźne klimaty. Co do drukowanych papierów, to mnie się podobają. Tylko... nie mam odpowiedniej drukarki żeby je wydrukować na sztywniejszym papierze. Poza tym żrą strasznie tusze, a przy atramentowej drukarce to jednak taniej mnie wychodzi kupować gotowe papiery.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka i fajnie się prezentuje. Lubie te zimowe klimaty w takim szaro niebieskim odcieniu. Drukować papierków pewnie nie będę,ale popatrzeć i popodziwiać zawsze mogę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna,zimowa kartka.
    Moja drukarka też nie chce drukować na grubym papierze, jednak mnie to za bardzo nie martwi,bo ja lubię kupować kolekcje już wydrukowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, zimowa, oszroniona. Papiery bardzo delikatne, podobają mi się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty