sobota, 9 kwietnia 2022

Pamiątka bierzmowana

 Robicie/kupujecie pamiątki na bierzmowanie?

U mnie dziś taka właśnie pamiątka.  Oczywiście pakowana w pudełko.

🌿🌱🌿🌿🌿🌿🌿🌱🌱🌱🌱🌿🌿🌿🌿🌿

Wszystkie moje kartki są pakowane w pudełeczka, nawet jeśli nie ma ich na zdjęciu.





Moją kartkę posyłam na wyzwanie #77 trwające na blogu sklepu Miszmasz Papierowy a temat to " Z tekstem i tekturką". Ze sklepu użyłam Winogronkową gałązkę https://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Winogronowe-Galazki-Gosi/595




Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam. 

7 komentarzy:

  1. Generalnie to nie kupowałam pamiątek na bierzmowanie a taka kartka to jest super prezent, zwłaszcza jak jest w pudełeczku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, Aguś. Zdarzyło ni się kilka razy robić kartki na bierzmowanie.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. This is wonderfully well written. I think I will post this somewhere for myself is something I want to strive for. Thanks for sharing this amazing.
    បាការ៉ាត់អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, jest moc! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie - OriBella.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna praca! dziekuje za udzial w wyzwaniu sklepu miszmaszpapierowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy":)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna, elegancka pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty