piątek, 29 kwietnia 2022

Pamiątka komunijna

Witajcie!

Temat pracy chyba najbardziej popularny w tym okresie, czyli komunia.

Powstała kolejna pamiątka, tym razem różowa.

W tym roku zrobiłam już komunijnych pamiątek bardzo dużo a jeszcze masa do zrobienia. Ale to jedna z moich ulubionych uroczystość, którą wyrażam kartkami i sprawia mi to ogromną frajdę.







Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie trwające na blogu ScrapAndMe a temat to "Kartka"


Do jej zrobienia użyłam papierów z kolekcji Pink Blossom 2

Pozdrawiam już prawie weekendowo.

5 komentarzy:

  1. Cudowny komplet, a kwiaty - mistrzostwo świata!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga jak zawsze cudnie i elegancko w tym pudełku. Jak różowa to pewnie dla dziewczynki, i jak nie lubię rózowego koloru to ta kartka bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, kwiecista kartka komunijna.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty