piątek, 22 kwietnia 2022

Pamiątka chrztu


 Pamiątka chrztu w bardzo naturalnych ale i neutralnych kolorach. Nadająca się i dla chłopca i dziewczynki. Ta akurat trafi fo maleńkiej Michalinki ❤️

Rośnij zdrowo Słoneczko ❤️

Kwiaty robiłam do zaproszeń komunijnych. Zostało mi kilka i wykorzystałam je w tej kartce. Myślę, że fajnie się sprawdzają w towarzystwie Złotej Damy od Paper Heaven







Moją kartkę posyłam na wyzwanie na blogu Tekturkowo a temat to Kwiaty Kwiatuszki
Ze sklepu użyłam tekturki: Pamiątka Chrztu Świętego - napis
i Ramkę owalną 



Pozdrawiam wiosennie.



5 komentarzy:

  1. Piękna kartka, a kompozycja kwiatowa jak zawsze mistrzowska.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER! Taka pamiątka na cale życie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepieknie z delikatna i subtelna kompozycją - dziękuję za udzial w wyzwaniu Tekturkowo - pozdrawiam Monika z DT Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Super taka pamiątka i oczywiście nie brakuje kwiatów! Dziękuję za udział w wyzwaniu, pozdrawiam, DT Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty