poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Pamiątka komunijna w odcieniach zieleni

 Zazwyczaj pamiątki komunijne są w kolorystyce dla dziewczynki i chłopca. Ja chciałam zrobić coś innego, uniwersalnego. Czy się udało? A że są kwiaty?

No cóż, nikt nie mówił, że na kartkach chłopięcych kwiaty są zakazane.

Przepiękne papiery z bardzo letniej kolekcji ScrapBoys  Primavera idealnie mi się sprawdziły ❤️ Cudne kwiatuszki to dzieło Joanna Szulc  ❤️






Kartkę moją posyłam na wyzwanie "Z tekstem i tekturką" trwające na blogu
sklepu Miszmasz Papierowy
Użyłam cudnych tekturkowych kłosków tej właśnie firmy 
https://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Klosy-zboza-z-listkami-Gosi/520 



Pozdrawiam serdecznie




9 komentarzy:

  1. Świetna kartka aczkolwiek mnie ona bardziej do chłopca pasuje. Fajne kolorki wybrałaś, takie trochę w moim guście. Papierki cudne a w pudełeczku jak zawsze wygląda elegancko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik, ten zielony kolor i kwiaty nadają takiej wiosennej świeżości. Ja tam nie mam nic przeciwko kwiatom na chłopięcych i męskich pracach, przecież panowie też lubią kwiaty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och ! Przecudna i kartka i pudełko !!! Majstersztyk !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka pamiątkę przechowuje się przez lata i pokazuje znajomym i rodzinie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, oryginalna kartka komunijna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, wyjątkowa kartka! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie- OriBella.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca.Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna! dziekuje za udzial i zycze powodzenia w wyzwaniu sklepu miszmaszpapierowy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, uwielbiam Twój styl prac. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty