niedziela, 5 sierpnia 2018

29. Komplet na ślub bez wykrojnika

Witam. 
W przerwie między sokami a suszonymi pomidorami powstał zestaw ślubny.  W sumie to jak tak teraz patrzę, to jest tylko w trzech kolorach. Kwiaty oczywiście zrobione quillingiem (bardzo lubię akurat ten rodzaj kwiatka ażurkowego)



Grafika od I love digi.















Pudełeczko posyłam na wyzwanie kwiatowe na blogu SZUFLADA . 
A ponieważ w mojej pracy nie użyłam wykrojnika to dorzucam je na Wyzwanie #68 Kartka w pudełku (bez wykrojników) na Artimeno blog inspiracyjny  






17 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplecik Aguś.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, cudnie wykonana, a quilling zachwyca mnie nieodmiennie. Podziwiam także staranność i perfekcję wykonania :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo dziękuję i mam nadzieję, że tak będzię czesto.

      Usuń
  3. pięknie! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga super jest ten komplecik. Ten kwiatuszek jest boski. Tak mnie zachwyciłaś tym quillingiem, że aż się zapisałam na warsztaty we Wrocławiu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ja też chętnie bym pojechała tylko ode mnie to daleko.

      Usuń
  5. Wow! Kwiatki sa niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Niesamowite! Niewiarygodne jakie cuda mogą powstać z paseczków papieru. Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się moje pudełeczko spodobało.

      Usuń
  7. Dla mnie quilling to nadal czarna magi; próbowałam i wychodzi kiepsko:) Tym bardziej wielki szacun za zrobienie tak ciekawej kompozycji z kręconych kwiatków
    Piękny delikatny komplet.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty