wtorek, 21 sierpnia 2018

38. Ślubna ażurowa

Pamiętacie mój tutorial dodany w niedzielę,  n kwiaty ażurowe? Dzis pudełeczko z użyciem tych właśnie kwiatów.
To taki wzór pudełeczka jeszcze z początków mojego quillingowania. Tak się jakoś dziwnie składa, że często ktoś chce takie pudełeczko. (W przygotowaniu podobne tylko podłużne) chociaż mnie teraz ciagnie do papierów scrapowych, wycinanych elementów i innych dodatków o których wcześniej nie miałam pojęcia, a kwiaty quillingowe to taka moja wisienka na torciku (na tort trzeba jeszcze nabrać wprawy)






Tak wygladam 😁 różoffffo 

8 komentarzy:

  1. Aga świetne to pudełeczko, kwiaty wyglądają rewelacyjnie !!! W takim dostać kartkę to aż miło :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu moje ulubione cebulaczki♥♥♥ Te kwiatki zawsze wyglądają efektownie. Pudełeczko wyszło prześlicznie♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty