środa, 1 sierpnia 2018

27. Na chrzest

Połowa wakacji minęła szybciutko. Sierpień to u mnie i pewnie u wielu rodziców miesiąc kupowania podręczników, przyborów i wszystkiego co do szkoły potrzebne. Czas na kartki będzie mocno ograniczony, ale mam nadzieję, że wszysko uda się zrealizować.
Dziś kartka w pudełeczku na chrzest.
Akurat tak się złożyło, że nic a nic nie miałam papieru z dodatkiem niebieskiego koloru, a zamówiony dotrze dopiero za 2-3 dni. Skorzystałam więc z plików na blogu 321 Start DIY [ TUTAJ] i wydrukowałam go samodzielnie.






Baaardzo spodobało mi się tuszowanie, więc i w tej pracy wszystkie brzegi papierów są potuszowane granatowym tuszem.


Prześliczna grafika od I love digi 


i moje najprostsze na świecie quillingowe kwiatki.











Pracę zgłaszam na wyzwanie N jak Nit/Narożnik na  blog wyzwaniowy Kartkowe ABC. Nita nie mam ale za to mam narożniki.
Dorzucam ją równiez na #34 wyzwanie - dowolna pracaz tekturką na blogu sklepu Miszmasz Papierowy 




Trzymajcie kciuki.

18 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka Agnieszko. Na jakiej drukarce drukowałaś papiery? Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję a papiery wydrukowałam na zwykłej co mam w domu HP DeskJet 4535

      Usuń
    2. Dzięki.:) Ja mam HP 1510, ale nie wiem czy można na niej drukować na papierach o większej gramaturze niż tradycyjna.

      Usuń
    3. Te są o gramaturze 250 i przechodzi bez problemu.

      Usuń
  2. Aga super ten zestaw . Piękne grafiki no jak zawsze cudne quillingowe kwiatuszki. A darmowy papiery i digi polecam z Papierowego Potwora
    http://www.papierowy-potwor.pl/darmowe-digi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za podpowiedź. Czasem tak jak mnie teraz braknie i nie wiem za bardzo co zrobić a chcę być uczciwa wobec twórcy. Bardzo Ci jestem wdzięczna za tę informację

      Usuń
  3. Śliczna praca! Bardzo podoba mi się kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjnie wykonany zestaw, urocze kwiatuszki i ciekawa kompozycja. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy, delikatny komplet!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC ;)

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty