sobota, 25 sierpnia 2018

39. Wspólne scrapowanie z Artimeno

Wczoraj miałam przyjemność brać udział w drugim już wspólnym scrapowaniu online z Artimeno. Oj ile było emocji. Istne szaleństwo, oczywiście w pozytywnym słowa tego znaczeniu.
Ponieważ ja w scrapowaniu nie czyję się mocna, więc korzystałam z kit-u zakupionego w sklepie.
Baaaaardzo dziękuję Hani za to że prowadziła liva i pomimo przeciwności pogodowych dała radę. Dziękuje Ani za cudowne projekty prac, dziękuję Ince, która nad wszystkim czuwała a także ukłon w stronę wszystkich pozostałych uczestników i organizatorów, dzięki którym była tak cudowna atmosfera.
A teraz prace.






 Teoretycznie powinna to być kartka do koperty, ale ponieważ baza znikła, jak kamfora, moja praca jest właśnie taka. 

A teraz druga. Szkoda, że nie widzicie na żywo. Zdjęcia niestety nawet w połowie nie oddają urody. 
Pudełeczko.




I kartka.







Cudo.


Dziękuję i wrzucam na Blog sklepu Artimeno  








22 komentarze:

  1. Dobrze widać! widać że jest rewelacyjnie! Spisałyśmy się wszyscy na piątkę :* Dziękujemy za miłe uczestnictwo i dobrego ducha :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystkie prace są cudne ale to nie tylko nasza zasługa, ale i Was.

      Usuń
  2. Cudownie, cudownie, cudownie! Z taką ekipą można konie kraść :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w 100% racje. Cudowna ekipa i atmosfera. Dziękuję Ania.

      Usuń
  3. Wyglądają jak oryginały.
    To określenie wyjątkowo jest ogromnym komplementem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem co masz na myśli ❤️❤️💓💓❤️ dziękuję ci bardzo za te słowa.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję 😘 😘😘😘

      Usuń
  5. To już kolejny zestaw kartek, który oglądam u uczestniczek live i wciąż nie mam dość ;) Piękny uzyskałaś kolor tuszowań na kwiatkach, prace są piękne, takie wyraźne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Niby wszystkie miałyśmy podobny zestaw materiałów, to jednak każda miała własną wizję i powstały różne prace.

      Usuń
  6. Agnieszka masz w sobie duży potencjał ! Prace świetne, wyważone a A6 rewelacyjnie się prezentuje w pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ja jestem z Was dumna i jaka szczęśliwa.
    Jak widzisz, że ktoś tak pięknie odtwarza,
    specjalnie do tego przygotowane projekty, wykorzystuje wskazówki i chłonie wiedzę, to serce rośnie. Jak widzisz że godziny przygotowań dają takie efekty - to chce się dla Was pracować.
    Już nie potrafię powiedzieć nic więcej. Wzdycham i ronię łzy szczęścia- Dziękuję Aga, za to że byłaś. Dziękuję za moje wzruszenie!
    Przepiękne prace! Hania ma rację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za to że ci się chce, i za to że my możemy z tego korzystać 😘😘😘😘😘😘

      Usuń
  8. Agnieszko rewelacyjne prace powstały , gratuluje masz niewątpliwy talent do scrapowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu baaardzo mocno 😘😘😘😘

      Usuń
  9. Ależ to wszystko śliczne♥ Fajnie, że sięgasz po nowe techiki i jeszcze fajniej, że Ci wychodzi. I to nawet wychodzi extra!♥

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa w fiolecie

  W przerwie między pamiątkami komunijnymi zrobiłam kartkę urodzinową 🥳🎁🎂

Popularne posty