niedziela, 26 sierpnia 2018

41. Kwiaty w wersji vintage

Zakochałam się w postarzaniach, cieniowaniach, tuszowaniach. Niewiele jeszcze potrafię, ale mam nadzieję, że z każdą pracą będzie lepiej.
Dziś moja wariacja  jako lift kartki Ewy- Hubki.  Pracę Ewy potraktowałam jako "mapkę". No niestety nie jestem dobra w liftach, ale może przejdzie.
Taka oto jest.

a tak wygląda kartka na której się wzorowałam.







   Pracę wrzucam na blog Ręczne Robótki Anny na którym trwa wakacyjne kartkowanie.



A także dorzucam ją na Miszmasz Papierowy blog sklepu
na wyzwanie Kwiaty- praca z tekturką.






19 komentarzy:

  1. Cudna kartka. Piękna jest. Wszystko mi się w niej podoba i kompozycja i motyw róż i oczywiście quillingowe kwiaty, tak fajnie przestrzennie wygięte - śliczne są. Bardzo udany lift :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga kartka to kosmos jak dla mnie . Wszystko wyszło genialnie . Cudowna róża w oryginalnej ramce , piękne quillingowe kwiaty i te tuszowane brzegi.. na jak dla mnie bomba !!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i życze udanego tygodnia 😘

      Usuń
  4. Cudna karteczka Aguś, te czerwone kwiatuszki są przepiękne. Gratuluję udanego liftu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę sie boję tych loftów bo moje kartki odbiegają od pierwowzoru. Bardzo dziękuję ❤️❤️💕

      Usuń
  5. No jakby Ci to powiedzieć... Twoja wersja podoba mi się duuuużo bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie kilku technik dało niesamowity rezultat. Brawo. Podoba mi się taka postarzana karteczka. Świetny pomysł. Podkradam jeśli wolno. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że można. Niestety jeśli chidzi o techniki a konkretnie o kwiaty to foamiranowe dopiero się uczę, wycinane nie umiem układać w kompozycję, gotowe papierowe rzadko używam za to quillingowe kocham i trudno mi robić pracę bez nich. Miłego dnia życzę.

      Usuń
  7. Ślicznie wyszła, podobają mi się jej kolory :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Quilling jak zwykle zachwycający i tak pięknie pasuje jako "dodatek". W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta karteczka skradła moje serce♥ Przekonałam się, że również kocham vintage♥

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty