sobota, 10 listopada 2018

65. Warsztaty blejtramowe

Witajcie. 
Już po raz 4 miałm przyjemność uczestniczyć w warsztatach z Artimeno, prowadzonych przez  Hanię Wojtaszewską.  Wczoraj realizowaliśmy cudowny projekt Kasi Łukasiewicz - blejtram świąteczny. Ile pozytywnych emocji było, tego nie da się opisać. Kto chętny na następne warsztaty i cudne niespodzianki, zapraszam na facebookową grupę Wsparcie na starcie, czyli scrapuj z Artimeno 
A teraz pochwalę się zrobioną pracą. 















   A to kartka 







15 komentarzy:

  1. Ślicznie Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, wyszło przepięknie i bardzo klimatycznie. Uwielbiam prace bogate w różnego rodzaju dodatki, umiejętnie ze sobą zestawione. Bardzo mi się podoba Twoja kompozycja :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia jest genialna w tym co robi a robić jej projekt to wielka radość. Oczywiście dodałam ciut od siebie. (Środek to moja wariacja)

      Usuń
  3. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne. Cuda zrobiłaś :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko coś pięknego😍😍 jestem wielką fanką Twoich prac😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać ❤️❤️❤️❤️❤️ dziękuję 😘❤️

      Usuń
  6. Wyszło pięknie :) a karteczka urocza i bardzo świąteczna <3 pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  7. agnieszka uwielbiam twoje prace i twój styl ! Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do warsztatów. buziaki ;-0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Haniu dziękuję. Moje to tylko muśnięcia a to wasze pomysły pozwoliły stworzyć piękne prace.

      Usuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty