sobota, 17 listopada 2018

68. W kolorze wschodzącego słońca.

Rzadko robię coś wyłącznie na konkurs, a dzisiejsza kartka taka właśnie jest. Ot takie kaprycho. Siądę i zrobię. A nuż się uda. 
 Kartka powstała z papierów Altair Art - Sunrise, baza oczywiście pochodzi od Rzeczy z papieru a tekturka od Miszmasz Papierowy. Reszta to różne przydasie i kwiatuchy zrobione przeze mnie metodą quilling.




















Kartkę zrobiłam według mapki do wyzwania nr72 na blogu sklepu Scrapek.pl


A ponieważ jak już wyżej pisałam do zrobienia kartki użyłam papierów Altair Art i mam sporo liści to posyłam je na wyzwanie 11/2018 Liście na blogu Altair Art scrapbooking papers 



Nie wiem czy będę mogła, ale wrzucam ją również tutaj 



Pozdrawiam Was cieplutko.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ta kartka zdobyła wyróżnienie. Dziękuję, dziękuję, dziękuję. 
To dla mnie wielka radość. 



21 komentarzy:

  1. Aga powiało wiosną, jest pięknie ciepło , kolorowo . Świetna kartka, a te Twoje kwiatuchy rewelacja !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko ja nie wiem czemu ten komentarz jest usunięty 😭😭😭😭😭 może przez pomyłkę coś kliknęłam. W każdym razie na gemailu mi się pokazał. Bardzo dziękuję i miło mi, że się podoba.

      Usuń
  3. Bajecznie się patrzy na Twoją pracę Aguś, gdy za oknem sypie śnieg a termometr cały dzień na minusie. Cudownie, ciepło, energetycznie - tęsknię już za wiosną :-))) Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło, że Ci się podoba <3 <3

      Usuń
  4. Oszałamiająca kolorystyka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Usuń
  5. Piękną kartkę zrobiłaś. Super kwiaty :) Dziękuje za wspólna zabawę z marka Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, podziwiam quilingowe zdolności, prześliczne te zawijaski:) dziękuję za udział w wyzwaniu altairArt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło się z Wami bawić. Ja również dziękuję ❤️

      Usuń
  7. Piękna, wiosenna kartka, kolorki powalają :) pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawach AltairArt - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for playing with Altair Art!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Great card! I love your quiling flowers. Thank you for playing with us at Altair Art challenge.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza praca. Dziękuję za udział w zabawie Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna! Kwiatuszki robią wrażenie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za udział w zabawie Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna kartka, cudne kwiaty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznaaaaaaaa:) Ruszofo - błękitna:) I ma cudne quillingowe kwiatusie i uroczą grafikę :) I cała jest achhhhhhhhh

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

  Kartki/pamiatki komunijne zawsze warto robić. Takie rękodzielnicze wytwory są inne niż te sklepowe. Są wyjątkowe, jedyne i niepowtrzalne, ...

Popularne posty