niedziela, 11 listopada 2018

66. Moja pierwsza inspiracja

Matko jedyna. Ja z tych emocji zapomniełam się pochwalić. Jakiś czas temu dostałam propozycję dołączenia do dt na blogu Three Wishes Nie mogłam się nie zgodzić, chociaż miałam obawy czy podołam, bo ja zielona jestem jak to funkcjonuje. Ale przecież niczym nie ryzykuję, no może tym, że mnie wywalą jak się nie sprawdzę. 
Niedawno był mój debiutancki post. A to praca jaką stworzyłam. Więcej zdjęć ( tutaj ) 
Oczywiście na mój pierwszy raz, nie mogło zabraknąć quillingu. Mam nadzieję, że pudełeczko się spodoba. 








Pozdrawiam cieplutko i dziękuję baaaardzo mocno za odwiedzinki i ciepłe słowa w poprzednich postach.

12 komentarzy:

  1. Piękny, romantyczny zestaw :) uwielbiam quilingowe kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, zajrzałam od Uli K. i widzę, że dobrze trafiłam. Szukam inspiracji w papierze, bo chciałabym... a mało potrafię.
    Będę zaglądać i podglądać:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam. Proszę również pytać. Jak tylko będę wiedziała to podpowiem.

      Usuń
  3. Gratuluje bardzo udanego debiutu jako DT . Kartka i pudełeczko świetne, ale Ty innych nie robisz :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko jest świetnie wykonane ^^ Pięknie się prezentuje *.*
    Jednym słowem jestem pod wrażeniem :) Gratuluję dołączenia do dt :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. PieknPi dziękuję za te słowa i pozdrawiam. A blog zaraz odwiedze ❤️

      Usuń
  5. Piękne pudełeczko . Karteczka wykonana z wielką starannością Kolor kwiatów świetnie połaczyłaś z listkami a całość fantastycznie skomponowana. Podoba mi się bardzo. Rozgościłam się na Twoim blogu, pooglądałam chyba wszystko od początku i cieszę się, że mamy wspólne zainteresowania tą techniką. Zachęcam, byś do swoich prac włączyła trochę listkich quillingowych. Jak je zaczniesz kręcić, będą na każdej kartce. Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za odwiedziny i miłe slowa. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za miłe słowa. Listki quillingowe oczywiście robie, ale tak się jakoś zdarzyło że ostatnio korzystam z tych wykrojnikowych lub wycinanych z papieru scrapowego. Ale oczywiście i quillingowe będą się pojawiać. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  6. Aguś - pięknie się prezentuje ten zestaw - kwiaty, jak zawsze u Ciebie - mistrzostwo świata - uwielbiam je podziwiać :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam je robić. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa.

      Usuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty