poniedziałek, 19 listopada 2018

69. Poinsecja

Kolejna nowiść u mnie - pierwsza wykonana moimi łapkami poinsecja z foamiranu. Owszem zdarzało mi się robić quillingowe ale powoli poznaję tą przedziwną piankę. Oswajam ją, a raczej ona mnie i uczymy sie ze sobą współpracować.
Baza  z podnoszoną klapką  (po pociągnięciu za tag klapka unosi się) powstała według pomysłu  Justyny Jasperse   a kurs przeprowadziła Hania na fb Artimeno- twój craft shop  
Czyli w sumie to są tutaj aż dwie nowości. Baza i kwiat.

















Kartkę zgłaszamna wyzwanie #50 Poinsecja na blogu ScrapAndMe  





22 komentarze:

  1. Jest przepiękna. Śliczności powstają w Twoich rękach.. Cieszę się że tu trafiłam 😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że będzie Ci u mnie miło
      😘😘😘😘😘

      Usuń
  2. Piękna ta karteczka z okienkiem i poisencją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. Bardzo mi miło że się podoba❤️


      Usuń
  3. Przepiękna kartka, jestem pod ogromnym wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest , oba debiuty bardzo udane. Kwiaty Cie kochają wszystkie i z czego byś ich nie zrobiła zawsze są cudowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła ta kartka z poinsecją! Od razu czuję święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba 💓💓💓💓

      Usuń
  6. Kartka pod każdym względem jest przepiękna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudo Aguś zrobiłaś, a to otwieranie kartki jest mega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu. Bardzo mi miło że Ci się podoba ❤️❤️❤️❤️

      Usuń
  9. Podoba to mało powiedziane 😀 jestem zachwycona nią 💖

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:)Dziękuję za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe":)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i kolejna karteczka inna niż inne ;) Świetna kompozycja z pięknie wykonanych poinsecji sprawia, że człowiek czuje świąteczny klimacik:)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty