piątek, 30 listopada 2018

75. Bombki quillingowe - druga odsłona

Witajcie.
U mnie zima pełną parą. Temperatura rano - 11 teraz trochę cieplej ale z racji wiatru wcale tego nie czuć. Najchętniej wtuliłabym się w kocyk z kupkiem gorącej herbaty, ale zwijania papierów to też miły sposób spędzenia czasu w taką pogodę. 
Tak jak już wcześniej pisałam będą bombki. Te są "gładkie" jeśli można tak powiedzieć. Po prostu ich wzór jest mniej rozbudowany i "fikuśny" niż na tych, które pokazałam kilka dni temu. 
Pierwsze zdjęcie to bombki zrobione teraz. Pozostałe zdjęcia to bombeczki zrobione już dość dawno. 




















Oczywiście takich bombek ukręciłam dużo więcej ale nie będę zanudzać. 
Udanego dnia kochani. Cieplutko pozdrawiam. 


19 komentarzy:

  1. Aga są śliczne , kolorystycznie świetne skomponowane. A ile było kręcenia .. podziwiam bo kiedyś próbowałam, ale skończyło się na 1 szt. Niby proste same kółeczka ale efekt jest bombowy!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Niby małe a w jeden wieczór ciężko pozwijać. Bardzo dziękuję❤️

      Usuń
  2. Agnieszko nie ma co się rozpisywać - fantastyczne bombki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomite bombeczki Aguś, a moje serce wędruje ku niebieskim, bo to jeden z moich ulubionych kolorów. Lubię podziwiać Twoje cudeńka.:) Miłego weekendu Agnieszko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale u mnie duuużo powstaje w niebieskich kolorach. Mnie sie podoba a i innym chyba też. Dziękuje Ci pięknie i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Cudne są, przepiękne. A kto nie próbował quillingu ten nie wie jak wiele pracy to kosztuje, ale efekt WOW. Przepiękne są. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję. Tak trochę pracy przy nich było.

      Usuń
  5. Agnieszko, właśnie dziś odkryłam Twojego bloga i jestem zachwycona, jakie cuda tworzysz. Podziwiam te bombeczki i wszystkie kartki, na których wspaniale wkomponowałaś elementy quillingu.
    Ciepłe pozdrowienia w ten mroźny dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję za te słowa. Zapraszam i również życzę ciepełka bo u mnie -14

      Usuń
  6. Przepiękne,cudne,jestem zachwycona ich widokiem :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie słowa. Dziękuję i pozdrawiam❤️

      Usuń
  7. Zachwycające! Jestem pełna podziwu dla Twojej precyzji i kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony rodzaj bombek! Świetne są:) Zwłaszcza blue:) A ta blue ruszofa - KOCHAM JĄ:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty