czwartek, 22 listopada 2018

71. Magia świąt


Czujecie już ten przedświąteczny niepokój? Czy ze wszystkim zdążę? Czy prezenty będą trafione? Czy dam radę wszystko ugotować i upiec tak jak to zaplanowałam?
Nie wyobrażam sobie świąt, a zwłaszcza wigilii bez rodziny przy stole, bez opłatka, postnych potraw (choć z tą ich liczbą to różnie bywa, zależy od czasu), zapachu żywej choinki i kolęd cicho lecących z głośnika. 
Chyba najmniejszą wagę przywiązujemy do prezentów, choć oczywiście są one miłym dodatkiem. Ważna jest ta atmosfera, to ciepło rodzinne, pokój rozświetlony kolorowymi lampkami. 
Takie były i mam nadzieję, że takie będą moje święta.

Obecnie w dobie telefonów i internetu zanika zwyczaj wysyłania sobie kartek świątecznych, a szkoda. Pamiętam jak będąc dzieckiem i zresztą póżniej też, rozcinało się taką kopertę delikatnie żeby nie uszkodzić zawartości i wyjmowało śliczne, kolorowe, czasem grające z opłatkiem zawiniętym w środku  świąteczne kartki. 
Ja dziś pokażę kartkę, która mam nadzieję ucieszy właściciela. A że chciałam przelać w nią trochę typowo moich świąt to zrobiłam ją w stylu vintage.























Kartę zgłaszam na wyzwanie #38 "Magia Świąt" na blogu CRAFT STYLE 


Podyłam je też na wyzwanie #26 Kartki Bożonarodzeniowe na blogu Sklepik Gosi  


I dorzucam na wyzwanie #40 Święta w stylu vintage na blogu Filigranki  









21 komentarzy:

  1. Cuudowna karteczka Agus :)) Ja to Uwielbiam ,a nawet Kocham Swieta :)) Ten czas przygotowan , ta choinke jak juz mamy w domu :)) I tak jak mowisz : Swieta maja byc Rodzinne ,abysmy razem wspolnie mogli je spedzic !!! :)) Ja bardzo malo kartki wysylam ,ale w tym roku chcialabym to zmienic :)) Obdarowanej na peewno spodoba sie Twoja Karteczka jest Cuuudowna !!! :))) Sciskam Cie Mocno Agus !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana za te słowa. Teraz każdy ucieka na święta w góry na narty czy w jakieś ciepłe kraje a ja sobie tego nie wyobrażam. Ale wcale mi z tym nie jest źle.

      Usuń
    2. Ja czasem uciekam do rodzinki do Polski :)) Zgadzam sie z Toba Agus ,nie wyobrazam sobie Swiat gdziees tam w gorach bez rodziny. Takie to dziwne.

      Usuń
  2. Cudowna karteczka Aguś, aż zazdroszczę osobie, która ją dostanie. Ja też mam w planach wysłać w tym roku więcej kartek. Jaka to radość znaleźć coś w skrzynce na listy, a dodatkowo gdy jeszcze ktoś włożył w zrobienie karteczki tyle serca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie tak jak piszesz. Dziękuję Ci Madziu bardzo❤️❤️❤️❤️

      Usuń
  3. Dziękuję za zgłoszenia do wyzwania Craft Style - powodzenia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka wszystko co robisz jest cudne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejjju. Cieszę się, że moje prace się podobają. Ślicznie dziękuję.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tak chciałam zrobić (w sensie klimatyczną) ale miałam obawy czy wyjdzie.

      Usuń
  6. Ależ ona piękna! Vintage mi tu jak najbardziej pasuje.
    Święta mają w sobie to coś, co sprawia, że się na nie czeka...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo mocno dziękuję za miłe słowa i jest mi ogromnie miło że się podoba

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i niesamowicie klimatyczna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za możliwość wzięcia udziału. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Prawdziwa magia Świąt :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w wyzwaniu. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Piękna! Świetna kompozycja, kolory, kwiat i wesoła grafika. Dziękuję za zabawę z Filigrankami - DT Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za wspólną zabawę.

      Usuń
  11. Urocza retro grafika otoczona świątecznymi elementami sprawia, że karteczka jest baaaaaardzo klimatyczna:) Świetny pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty