piątek, 3 maja 2019

Duuuuża na niebiesko


Witajcie
Dziś kartka komunijna w formacie A5. Już wcześniej pisałam, że nie bardzo przepadam za tym formatem, może dlatego, że na początku mojego kartkowania robiłam tylko takie duże prace, a może dlatego, że jest tam dużo miejsca do zagospodarowania. Nie ważne. Powstała kolejna, którą o dziwo robiło mi się bardzo przyjemnie.
W pracy użyłam papierów Magicznej Kartki z kolekcji Najpiękniejsze Chwile, tekturkę IHS ze Scrapińca oraz dwa wieńce winogronowe, które porozcinałam i zembosowałam na biało dodając do kwiatowej kompozycji. One również pochodzą ze Scrapińca. 

A tak wyglądamoja karteczka.


Tak jakoś wyszło, że w kartce znów użyłam moje ukochane kwiaty quillingowe.





A to zdjęcie w trakcie kręcenia dużych kwiatów.


Ponieważ wszystkie kwiaty użyte do stworzenia kartki są własnoręcznie przeze mnie zrobione, kartka wędruje na wyzwanie na Blogu Kreatywnym Świat Pasji a temat to Kwiaty Handmade.


oraz na blog Crafty Moly  na wyzwanie #91 Chleb i Wino - I Komunia Święta.


Pozdrawiam Was cieplutko i trzymajcie kciuki aby jutro była piękna pogoda.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ta kartka wygrała wyzwanie na blogu Świat Pasji. Za co baaaardzo dziękuję :-* :-*

14 komentarzy:

  1. Jak dla mnie Total 😍 i kolory, i kwiaty, i kompozycja 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kompozycja Aguś i piękne kwiatuszki, a te maleńkie jakie urocze... Oj natrudziłaś się przy ich robieniu. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tego formatu nie lubię ze względu na dużą ilość miejsca do zagospodarowania ;-)
    Ale Ty poradziłaś sobie świetnie :-) Cała kompozycja kwiatowa z hostią jest idealnie wkomponowana w płaszczyzne kartki a kwiaty zachwycają mistrzowską precyzją wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię za to, jak świetnie potrafisz zakomponować tak dużą powierzchnię. Kartka jest piękna i niebieska - uwielbiam!
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje quillingowe kwiatki są rewelacyjne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja nie lubię tego formatu, sporo miejsca ale można ciekawie zakomponować taką płaszczyznę, sądząc po Twojej pięknej kartce. Tekturka i wykrojnik bardzo eleganckie i jak zwykle zauroczona jestem misternie zrobionymi kwiatuszkami. Ja ostatnio skłaniam się mniejszym formatom (pocztówka) ze względów praktycznych (na poczcie). Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Kwiaty i kolory, to jest to.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiatuszki, ja tyle razy już próbowałam i quilling nadal nie wychodzi tak, jak bym chciała :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    DT Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna i ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne quillingowe kwiatuszki, podziwiam bo są naprawdę urokliwe. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly, pozdrawiam DT Agata

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa karteczka, podziwiam precyzje w wykonaniu kwiatków :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam serdecznie
    DT Evipassjonatka-Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Świat Pasji :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Misterne kwiatuszki, podziwiam. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kompozycja z bardzo pracochłonnych kwiatuszków :D świetnie ze sobą współgrają te duże wieloelementowe jak i te malutkie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty