wtorek, 14 maja 2019

W brązach


Dzień dobry.
Dziś przychodzę do Was z kartką w ciut nietypowych kolorach. Głównie brązy i kremy. O takie zostałam poproszona więc takie są. Napisy..... no cóż też takie muszą być. Za to kompozycja i rodzaj kwiatków to już moja wariacja. To mogłam zrobić sama. Na dodatek doszłam do porozumienia z moimi paskami o szerokości 1 mm i ukręciłam z nich nawet 5 sztuk małych "zapchajdziurek" i o dziwo,  nawet mi się udało bez strat, choć są ciut koślawe. Może przy czestszym użytkowaniu nabiore wprawy.




Bardzo dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia.  

8 komentarzy:

  1. Jakie koślawe? ☺ jak zawsze wszystko pięknie wykonane, przemyślane i skomponowane. Kolory są bardzo eleganckie, a wygląd kwiatków bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna karteczka Aguś, bardzo podobają mi się te nieoczywiste kolory. Pozdrawiam i życzę dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie ta kolorystyka tu bardzo się podoba (choć w ubiorach jej nie stosuję). Jest bardzo delikatna i elegancka. Kwiaty w połączeniu z wycinanymi listkami świetnie się komponują. A wszystko bardzo ładnie ujęłaś w wykrojnikowe fale. Najmniejsze kwiatuszki dodają uroku.
    A z jakiej szerokości pasków zwykle robisz kwiatuszki?
    Pozdrawiam ciepło. U nas chłodno i deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję. Zwykle robię z pasków o szerokości 2 i 3 milimetry.

      Usuń
  4. Cudna! Bardzo podobają mi się kwiaty z tymi ciemnymi "Obwódkami".
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna w tej kolorystyce. Maluszki perfekcja i nie narzekaj ja bym tych 1 mm pasków nawet nie zobaczyła bez zobaczyła bez okularów :-)
    kompozycja jak zawsze świetna. Ja mam niestety problem nawet jak mam dwie gałązki liści :-) Chyba na jakieś kursy florystyczne muszę sie udać :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Brązy i kremy pięknie do siebie pasują :-) Kwiaty to prawdziwe cudeńka, i te maluszki i te duże :-)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty