czwartek, 16 maja 2019

Jak nie moja

Hej, hej.
Dziś moja kolej na inspirację na blogu sklepu Three Wisches. Czy ona może być inspirująca, no cóż, osądzicie sami. Chciałam zrobić pracę z dużą ilością elementów, ale żeby ona jednocześnie była nie przeładowana i dość delikatna.
Czy się udało?
Nie ma tu mojego ukochanego quillingu, ale wiem, ze nie każdy za nim przepada, więc w moich DT wpisach rzadko daję prace z kręconymi kwiatuszkami.
Ale obiecuję, że w następonej pracy to sobie odbiję.







 Co w niej użyłam jeśli ktoś ciekaw to znajdzie na blogu sklepu. 

Do następnego wpisu i słoneczka życzę.

8 komentarzy:

  1. Pięknie zbudowana kompozycja Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna inspiracja Aga, świetna warstwowa kartka . Chyba w życiu się nie nauczę takich robić. Piekny jest ten bukiecik mimo że nie quillingowy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dłuższego czasu wpatruję się w tę kartkę i nie mogę nadziwić się jak pięknie skomponowałaś ze sobą tyle warstw i dodatków. Delikatność i elegancja. Widzę, że nie dodałaś napisu, ale kartka jest tak uniwersalna, że pasuje na każdą okoliczność. Pozdrawiam. U nas słoneczko nieśmiało świeci po kilku pochmurnych dniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, Aguś. Masz dar wspaniałego dobierania i komponowania poszczególnych elementów w swoich pracach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga pięknie skomponowałaś wszystkie elementy i dobrałaś kolorystycznie :) Ja tam lubię Twoje zwijane kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka Pani Agnieszko,ja stawiam dopiero pierwsze kroki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, bogata, ale nie przesadzona. Piękne kwiaty, elegancka kompozycja, wszystko jest idealne.

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty