niedziela, 5 maja 2019

Zliftowałam samą siebie


Kilkanaście dni temu dałam tu post z podobna praca w wersji różowej (TUTAJ)
a potem zostałampoproszona o wykonanie podobnej, ale w wersji niebieskiej. 
Tak się cudownie złożyło, że ScrapAndMe ma dwie bliźniacze kolekcje w wersji różowej i niebieskiej, ta którą użyłam do zrobienia dzisiejszej kartki to Blossom Blue. Tekturka pochodzi od Agaterii. Wykorzystałam tutaj także poszerzaną kopertę 3D od Rzeczy z papieru 






Milutkiego popołudnia życzę. 

5 komentarzy:

  1. Niezmiennie jestem zakochana w Twoich pracach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca i bogata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna piękna praca, Aguś, jak zawsze pełna perfekcji.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga piękne obie wersje i ta różowa i ta niebieska
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wersje kolorystyczne piękne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty