czwartek, 9 maja 2019

Śląski Zlot Scrapbookingowy


Dzień dobry.
W sobotę 4 maja odbył się Śląski Zlot Scrapbookingowy i pierwszy Zlot na którym miałam okazję być. 
Powiem Wam po cichutku, że czuję niedosyt. Nawet nie zdążyłam przejść wszystkich stoisk, ale spotkałam masę znajomych których znałam tylko z Facebooka lub bloga. 
Brałam udział w warsztatach Make & Take no i oczywiście quillingowych prowadzonych przez Katarzynę Wojtasik. A robiliśmy cudowny tropikalny kwiat. 


 A to nasza warsztatowa quillingowa drużyna.


Nie obyło się też bez zdjęcia części członkiń grupy "Wsparcie na starcie scrapuj z Artimeno"
Były uściski, była kawka, były pogaduchy ❤️❤️❤️❤️❤️❤️(ja to ta w różowym szalu) 




Ojjj wspomnień sporo. Już bym chciała jechać na następny do Warszawy, ale niestety, szykuje mi się uroczystość rodzinna więc nic z tego. A szkoda. 

9 komentarzy:

  1. A do Wrocławia na DWC się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe są takie spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po minach widać, że spotkanie bardzo udane.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kwiat i udane spotkanie scrapowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kwiat. Pewnie więcej takich zrobisz i ozdobisz nimi swoje nowe prace w najbliższym czasie. Takie spotkania są zawsze radosne. Tylko za krótko trwają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper sa takie spotkania :))) Zwlaszcza jak sie ma podobna pasje :))) Trzymam kciuki ,abys miala wiecej okazji w takich uczestniczyc :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie. Super ekipa i takie zajęcia. Od jakiegoś czasu marzy mi się zorganiziwanie robótkowego weekendu, spać jest gdzie a i Gdańsk warto odwiedzić i zwiedzić, ale teraz trochę czasu brak.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty