wtorek, 20 sierpnia 2019

Kolorowo na ślub


Dzień dobry.
Dziś u mnie ciąg dalszy ślubnych prac. Pudełeczko powstało z papierów Altair Art kolekcja Aurora. Niestety pogoda sprawia, że nie bardzo mogę mu zrobić ładne zdjęcia. A czasu mam niewiele, więc jest jak jest.
Tekturki to pociachany listkowy wianek z Kreatywnej Pracowni Love Handmade.
Czcionka na kartkach jest dokładnie ta sama, którą młodzi mieli na zaproszeniach. Nawet udało mi się ją odszukać, co mnie wprawiło w dobry nastrój.
A tak wygląda mój kmolorowy zestaw.








Pozdrawiam cieplutko.

5 komentarzy:

  1. Komplet jest niezwykle uroczy 😍 i tak precyzyjnie wszystko wykonane ❤ bardzo lubię te papiery 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny komplet, taki radosny i w jakich pięknych kolorach... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet i pełen radości.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty