piątek, 16 sierpnia 2019

Ślubne na inspirację


Hej. hej.
Dziś moje ślubne pudełeczko inspiruje na blogu Three Wishes .

Kiedyś ot tak sobie, na próbę zrobiłam kartreczkę. Taką na szybko z gotowymi, sklepowymi kwiatami. Nie przepadam za nimi. Nie potrafię tego racjonalnie wytłumaczyć. Może dlatego, że mam większy problem z ułożeniem ich w kompozycję niż takie robione. Może dlatego, że trzeba ich mieć dość spory zapas, żeby coś fajnego stworzyć. Może dlatego, że jest ich tyle, że jak już chcę kupić to nie wiem jakie, jaki kolor i jaki rozmiar a jak już  kupię to nie zawsze jest to co się spodziewałam. 
Tych "może" trochę mi się tu nagromadziło.
Podsumowując. Jak zrobiłam raz, to się okazało, że wyszła całkiem fajnie i moi znajomi zaczęli prosić o takie właśnie karteczki. ( No chyba, że quilling przestał im się podobać albo zwyczajnie się znudził:P)
I to jest właśnie takie pudełeczko z kartką. Robione na wzór pracy, którą zrobiłam jakiś czas temu.

Wykorzystałam tutaj papiery od LemonCraft i kwiatuszki zakupione w sklepie Na Strychu. 










Aniu jeśli moje sznurkowe kokardki na kartce mogą być  To jest tu u mnie jeszcze kolor różowy, zielony, biały i kremowy.  Kolaż zrobię pod koniec miesiąca i wyląduje u Ciebie na blogu Ręczne Robótki Anny


Ślicznie dziękuję za każdą waszą obecność i każde miłe słowo zostawione tu na blogu.

4 komentarze:

  1. Aguś, kartka z gotowymi kwiatami równie piękna jak te z quillingowymi. Choć oczywiście tamte lubię bardziej, są takie Twoje i takie niezwykłe.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest Aguś! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty