sobota, 31 sierpnia 2019

Kartka z rozdarciem


Jakiś czas temu obejrzałam film Gosi Metryki jak krok po kroku zrobiłą kartkę z rozdarciem. Była tak piękne, że postanowiłąm spróbować. Jakoś wcześniej nie było okazji i wczoraj wygospodarowałam sobie trochę czasu na jej zrobienie.. Z założenia na kartce nie miało być nic zielonego, ale ponieważ chciałam użyć tych samych papierów co Gosia, a nie miałom ich za wiele, to w moją pracę wkradł się zielony listek.Trudno, będzie mu tam dość smutno samemu, ale towarzystwa mu już nie dodam. 
Papiery jakie użyłam to Sweet Secrets z LemonCraft






Pozdrawiam i do następnego spotkanie <3

5 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka, Aguś. Świetnie wygląda to rozdarcie i dodaje karteczce charakteru.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka, wygląda tak pięknie, nic tylko podziwiać! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lift! Myślę, że ta kompozycja w każdym kolorze będzie wyglądać tak samo pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty