sobota, 17 sierpnia 2019

Z mocnym akcentem


Cześć.
Kolejny dzień weekendu mija szybciutko, pewnie Wam też uciekają te dni jak szalone a weekend tym bardziej.

Na dziś przygotowałam kartkę.
Samą bazę zrobiłam jakiś czas temu, poszarpałam papier, obkleiłam nim i zostawiłam. Pustka w głowie, zero pomysłów. Papier jasny w delikatne wzorki, no nic mi do niego nie pasowało. (Szukałam nawet dziś po internetowych sklepach co za papier ja tu użyłam, ale niestety nie trafiłam na niego, a szkoda)
I tak sobie czytając blogi natrafiłam na wyzwanie na blogu Cherry Craft o temacie min 4 warstwy + koronka.
No i tak jakoś zarówka mi się zaświeciła.
A że moja praca miała już 3 warstwy papieru scrapowego + baza to dodałąm jeszcze warstwę gazy poimiędzy papier , na wierzch poszła pocięta tekturka wianek z lisków , serwetka wycięta z zestawów Craft O'Clock, koronki, liski a to wszystko ułozone na papierze - tagu, który robi mi za bazę całej kompozycji.
Kwiaty, ach te kwiaty. Kocham ten kolor, ale trudno mi się z nim pracuje. 
Zobaczcie czy pasują.










Moją warstwową kartkę zgłaszam na #57 wyzwanie na blogu Cherry Craft Temat jak już wspomniałam: min 4 warstwy + koronka


Chociaż u mnie jeden motylek, ale piękny no i to też owad, to moja kartka wędruje też na blog Scrapkowo.pl  a temat #44 wyzwania to: Z owadem.


A ponieważ moja kartka ma kokardkę to wędruje również  na zabawę do Ani 


Ślicznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog.



14 komentarzy:

  1. No i szczęka mi opadła 😍 kwiaty niesamowite, sama robiłaś? I cudny ten budzik 😁 ach, to są te papiery https://artbrawurka.pl/bloczek-papierow-scrapbooking-mushrooms-2018

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty kup[ione w Na Strychu. Nie wie,m co mnie podkusiło kupić ten kolor ale w sumie ekstra. I baaardzo dziekuję za podpowiedź z papierami. Ze 3 godzinkim szukałam.

      Usuń
    2. No świetnie je tutaj wpasowałaś 😀

      Usuń
  2. Piękna, ten pomarańczowy ładnie łamie delikatną kompozycję. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę jest MOC :) Piękna kompozycja, piękne róże i ten motylek! Bardzo energetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kompozycja. Kwiaty i świetne dobrane liście
    Nie wiedziałam, że kartka z kwiatami w takim kolorze może mi się tak bardzo spodobać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka i piękna kompozycja kolorystyczna. Energetyczne kwiaty bardzo pasują do spokojnego tła i barwy liści.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Kwiaty idealnie pasują do koloru bazy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna,wyważona praca! Dziękuję za udział w owadzim wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kompozycja;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez piekna:)! Dziękuję za udział w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna, piękne kolory i super kwiaty, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty